Emha evet başka bi özel doktora götürdük 15 gün sonunda iyileşme olmadığı için balaban diye bi krem verdi ağzından da antibiyotik verdi o şekilde iyileşti görüntü olarak da pipisi büyüdükçe düzeliyor şu an baya bi toparladı 1 sene sonra tamamen normal görünecekmiş normalden farkı da sünnet olmamış gibiydi başı geri içeri kaçıyordu dikişlerin açılmış olmasının bi zararı olmadı özeldeki doktor ds ondan bişey olmayacağını söylemişti