19aylık kızım vücudunun belirli yerlerinde benek benek kızarıklık var yüzünde daha belirgin iki gün önce de vardı ama ateşlendi geçti diye ondan oldu diye düşündüm ama dünden beri ishal birde bugün de haftasonu acile götürsem saçma sapan ilaçlar yazıp gönderecekler pazartesiyi beklemem lazım var mı başına gelen birde halsizlik var yavrum enerjisi yok dünden beri hiç keyfi yok. Mesela yüzü bu şekilde
