2.5 aylik doğduğundan beri sinüzleri dolu 2 farklı antibiyotik ve alerji ilacı kullandık banamisin demedi.gebeligimde benden geçti sanırım benimde 3 kutu antibiyotik bitirmeme rağmen geçmedi.10 günden uzun sürerse kronik sayılıyormus nasil iyileşecek bilmiyorum.