gocebebirbayan Akşam yatarken birşeyi yoktu. Böcek filan da ısırmadı gündüz. Alerjisi yok hiçbir şeye inek sütü de vermiyorum. 2.5 yaşındaki kızım az önce kalktı gözü böyle olmuş. Allah aşkına bu ne kızlar 🙁😭 acıyor diyor
Mertveannesi2211 gocebebirbayan böcek ısırığı gibi duruyor birkaç defa benimkide böyle olmuştu böcek ısırığından
Selamcanim gocebebirbayan yani doktora götürün. Biri böcek dicek biri başka şey dicek. Yazık çocuğun canı acımasın.
gocebebirbayan Antep27 ppzeynep Deryamaysa papatya_1125 PatronBebek Selamcanim Kızlar çok sağolun yazdığınız için Allah razı olsun. Doktor alerji olmuş dedi. İğne vurdu ve alerji şurubu ile damla verdi. Anca yazabildim kusura bakmayın 💙
papatya_1125 gocebebirbayan maşallah ❤çok güzel gözleri var .Allah bağışlasın mikrop kapmış olabilir.uzulmeyin damla ile geçer
Deryamaysa gocebebirbayan geçmiş olsun patatesi soyun yuvarlak şekilde kesip gözünün üstünde 10 dk bekletin hiçbir şeyi kalmayacak Allahın izniyle, mikrop kapmış
Ilay1710 Böcek ısırmadıysa bi odasının ya da evin herhangi bir camına ya da balkona güvercinler geliyor mu dikkat edin. Bu mevsimde güvercinlerin taşıdığı birşey benim yeğenime de alerji yapmıştı şirket çağırıp tüm evi temizletmiş sonra da ilaçlamıştık
gocebebirbayan Ilay1710 kırlangıç geliyor evet balkona konuyorlar, onlar yapmış olabilir mi gerçekten acaba