Sirretnur Kızımı 10 buçukta emzirdim 4 e geliyordu artık ben uyandırdım emzirmeye. Sonra saat 8 buçuk gibi kendi uyandı. Normal mi?
Yaseminsaribas Sirretnur gayet normal bazen gece hiç uyanmadan sabah ettiğimizi biliyorum sanırım en sonda o zaman gece uyumuştum 😀
terazikadini Sirretnur 2 buçuk aylık 1 buçuk aydan beri kendi uyanır hiç uyandırmam 3 4 saatte 1 uyanır
SevgiOzd Sirretnur benimde o şekilde oluyor genelde saat aralıkları kilo alımı normal uyandırmıyorum ben daha sonra gece sık uyanmaya da alışır zor olur bence
Kucukadaminannesiii Sirretnur 3 ay 7 günlük benim bebeğim de ben uyandırmasam asla geceleri emmek için uyanmıyor kilo alımı da düştü bu yüzden gece uyandırıp emzirmeye çalışıyorum ama uyanmıyor ne yapacağım ben de bilmiyorum 🤷🏻♀️
Sirretnur Kucukadaminannesiii bizim kilo alımımız stabil 3 aydır hep 700 gram civarı alıyor ama gece uykusundan dolayı vicdan azabı çekiyorum bi yandan da diyorum aç bebek uyumaz. Kafam karışıyor
Kucukadaminannesiii Sirretnur ilk ay 800 ikinci ay 1000 üçüncü ay 600 gram aldı bebeğim ve üçüncü ayda kesildi gece emmeleri o zaman düştü kilo alımı herkes elleme uyusun acıksa uyanır diyorlar ama içim rahat etmiyor öyle
Anne980 Benim bebeğimde uyanmamaya başladı geceleri kilo alımı normal yinede alarm kurup 3 saate bir uyandırıp emziriyorum. Doktorumuz 4 saati geçmeden emzir dedi bende öyle yapıyorum 3 saatte bir belirledim uyandırıp emziriyorum
Yaseminsaribas Anne980 bebeğiniz yenidoğansa evet ama yenidoğan değilse gerek yok saat başı emzirmek yenidoğan için önerilir oda sarılık olmasın diye