Mavijeli Kızlar doğum parasını ne kadar sürede alabiliyoruz ben süt parasını ptt den aldım ama doğum parasına gidip başburmadım bebeğim 1,5 yaşına girdi şiödi gitsem verirler mi
Elyaa Mavijeli Benim de kizim 1.5 yasinda yarin gidebilirsem insallah sabah gidicem. Telefonla gorustum sadece bebegin kimligi yeterli dediler basvuru icin
Eda1414 dilek201 süt parası babaya yatıyor bir kerelik baba doğum belgesiyle sgkya gidip başvuru yapıyor