Iki_pasa_annesi benım kızımınkıde oyle acılmıyordu 5-6 ml serumu enjektöre koyun lavaboya dogru cevırın kızınızı kafası bıraz asagu bakacak sekılde ayarlayın 1ml 1ml şeklınde çok tazyıklı olmayacak sekılde sıkın sonra elınızı kürek yaparaj sırtına vurun kalan serum varsa cıksın dıye, bütün sümükler cıkıyordu serumla, hepsını bırden sıkmayın ama azcık azcık orta kulak enfeksıyonu yapabiliyormuş fazla ve tazyıklı olunca. Bız kışı oylr gecırdık suan 8 aylık hıçbır sey de olmuyor korkmayın.