Anneler bebeğinizin ayına göre de nasıl giydirdiğinizi yazarsanız çokk daha iyi olur ben de takipteyimm 🫶🏼 bebeğim üç aylık konyadayım dediğiniz gibi havaların dengesizliği beni de yordu. Ben zıbın tuluma bile geçemedim etraftakilerin etsiyle zıbın alt pantolon ve tulum giydiriyorum 😂 bir de bebeğim çok saçlı bu yüzden çok terliyor, ara ara yok içine pantolonu giydirmiycem diyorum ev serin geliyor normalde pimpirikli değilimdir ama gören giydir dediği için bu hale geldim aslında hiç böyle alıştırmak istememiştim bebeğimi ama daha çok küçük geliyor 🫠 mesela bacakları bana biraz soğuk gelince sorun olmamalı diyorum ama anneler hemen bacakları üşümüş bi kat giydir diyor 😂 dertliyim bu konuda ya