MeetJoeBlack uzunayse evet bizim de öyleydi. 18. Ay kontrolünde doktor normal dedi 2 yaşa kadar gidebiliyormuş. Doktorunuz diğer değerlendirmelerle birlikte normal diyorsa sıkıntı yoktur. Şuan 21 aylık ben baktığımda kapanmış gibi duruyor.
Farketmez uzunayse bızımkıde 18 aylık 15 gün önce az bısey kalmış kapanmasına demıstı doktor henüz tamamen kapanmamış 2 yaşına kadar sorun yok demıstı