15 aylık oğlum dünden beri sadece kusuyor ne versem çıkartıyor pat diye dün gece doktora gittik ama hicbirsey vermedi dedi üşütmüş olabılır normal diye Almanya’da böyle ilaç vermıyorlar ne yapacağımı şaşırdım çocuğun ıcı dısına çıktı atesı falan yok çok şükür ama sadece kusuyor😥