112233445566 benim kızım sa o yaşlarda galiba en fazla bir kilo fazla idi.Doktoru boyu iyi diyordu ama bilmiyorum kilosuna da bakmıyorum boyu iyi demişti ilgilenmiyorum kilo ile demişti bir de doktorlar farklı sağlık ocapı farklı çıkıyordu ölçümleri ..Minyon bir tip ise yaparsan yap almayınca almıyor şuan yeni 14 e yaklaşıyor.Boyu 2 yaşa yaklaşırken daha uzun du şimdi biraz yavaşlıyor galiba bilemedim.3 yaşına girecek 96 cm sanırım tam ölçemedim.Bir de şu var bana çekerse kısa olacak babasına çekerse uzun,sizin boyunuz nasıl,aileye de bağlı.He birde doğum kilosu 2,910 idi.