dygefe Kızıma mama sandalyesi alıcam letgo ve dolap uygulamasını aktif kullanıyorum alıyorum satıyorum öyle bakıyordum karşıma ikea antilop sandalye çıktı çok az kullanılmış çizik bile yok 180 tl. Siz olsanız alır mıydınız? :) sıfır alacağım ama çok uyguna görünce kararsız kaldım🤔
alpersmother dygefe temizse alırdım. Geçen sene dolaptan aldım kullanıyorum bebeğim 13 aylık taş gibi bir sürü daha bebek büyütür.☺️🙏
Deletedmom_112 dygefe 180 ise çok iyi ben geçen yaz Gardropsdan 2. El 300 liraya almıştım, ama tertemiz sıfır gibi çizik bile yoktu. Kızım kullandı, oğluma kullanacam ama rahat 3 4 çocuk daha büyütür çok sağlam.
teachermom07 dygefe o fiyata koymuyorlar genelde temizler 300 tl oluyor 180 e koyan varsa bi sıkıntısı vardır diye düşünüp almazdım
dygefe Deletedmom_112 bana da çok uygun geldi memnun olmanıza sevindim sağlamlık önemli almaya karar verdim ben de :)
teachermom07 dygefe bu sandalye boyanmış İKEA’nın pembe renk antilop u yok . Boyalı olduğu için ucuz . Neden boyandığını sormak lazım . Fotoğrafta tepsisinde göçme ve kir görüyorum çıkmıyor heralde yoksa böyle çekmezlerdi
S_x_w dygefe gidip görerek alacaksınız alın çünkü antilop tek renk beyaz..büyük ihtimalle boyanmış..plastik boya tutmaz boyası çıkıyor olabilir..ha ucuz zaten benim için önemli değil diyorsanız zaten her türlü alın..
dygefe teachermom07 başka görsellerde var onları yüklemedim kir yok ama ben mesaj attım problemi var mı diye yok dediler ve bilmiyordum ikeanın bu sandalyesini onlinden baktım yoktu çok teşekkürler uyarınız için sırf ucuz diye kızıma boyalı ürünü almam
Meralll1 teachermom07 merhaba burada yorumunuzu gordum de birşey sormak istiyorum yardımcı olur musunuz
Agg2408 dygefe bende e bebek baby plus star modeli var ikea muadili diye geçiyor aşırı sağlam çok memnunum 250 TL sıfırı
dygefe Agg2408 oğluma e bebekten almıştım kızıma da ordan alcam bugün dediğinize de bakarım teşekkürler 🙂
Kbr-a Agg2408 yaa dün görmüştüm emin olamadım almadım mesajınızı görünce içim ısındı teşekkür ederim ✨ kızım ilkini kırdı o yüzden pahalı bi ürün almak istemiyorum yer kaplamıyor değil mi?
dygefe S_x_w ben bilmiyordum ikeanın böyle bir sandalyesi olduğunu boyalı ürünü tabii ki ucuz diye kızıma almam teşekkürler 🌸
Agg2408 dygefe star modeli internette hemen tükeniyor hatta şuan stokta yok görünüyor ama mağazalarda olabilir belki ☺️
Gulcann_ dygefe alma canım boyamislsr demek ki kusur kapatmak için. İkeanin bu renk sandalyesi yok çünkü geçen bende aldım
yagmurkokusu_ İkea antilobun muadilleri varmış arkasında mı altında yazıları var orijinalinde mudailinde yok dolapta bir bayan yazmıştı bu yazıyı oradan gördüm. Birebir benziyormuş ama birinde yazı varmış diğerinde yokmuş.
Agg2408 yagmurkokusu_ e bebek baby plus STAR modeli ikea muadili diye geçiyo bende var çok memnunum çok sağlam kaliteli 250 TL sıfırı