Gamzeliff Ben de bebeğimin çişinde keskin koku farketmiştim ve doktora gitmiştik idrar tahlili ve kültürü sonucu enfeksiyon olduğu ortaya çıktı ve yüksek derecedeydi o yüzden damardan antibiyotik tedavisine başlandı 10 gün hastanede yattık 1 ay sonra tekrar aynı durum oldu bu sefer evde tedavi başladık şurup şeklinde en son sünnet olması gerektiğini söyledi doktorumuz , olduk 1 hafta önce. Henüz tahlil vermedik bende sonucu çok merak ediyorum. Keskin koku haricinde rengi koyuysa yeterli sıvı da alamıyor olabilir enfeksiyon da olabilir siz en iyisi içinizin rahat etmesi açısından bir doktora görünün tahlil verin .