Ozlem2904 Monarosa-06 kimyon çok işe yaramisti bizde ama 3gun çok erken başlamış gaz. Dr unuzq sorup gaz damlası başlayabilirsiniz. Beslenme sonrası gaz bağırsaklara inmeden mutlaka gegirtin bebeğinizi. Hayırlı olsun smdiden
Benimdunyamm Monarosa-06 çok gazliydi kızım ama ne yaparsam yapayım işe yaramadı valla 4 ayda kendiliğinden bitti