Tahaaaa Durmadan öksürüyor hapşırıyor burnu da temiz ama zor nefes alıyor doktora götürdüm antibiyotik şurup yazdı sadece burun spreyi felan yazmadı serumla yıkıyorum ama fayda etmiyor ilerlemeden geçmesini istiyorum yaşayan anneler var mı tavsiyelriniz