Merhaba kızlar, bebeğim 16 günlük kilomuz boyumuz her şeyimiz yerinde. Emmesi de çok güzel maşallah ama iki göğsümü de eşit ve bol bol emmesine rağmen sağ göğsüm sol göğsümden büyük yukarıdan baktığım zaman aşırı belli oluyor karşıdan nasıl görünüyor bilmiyorum. Bu durumla karşılaşan var mı ne yapmam gerekli, kendiliğinden düzelir mi ?