-Eraymoms- Gece 4 te bi uyandı uyumuyor ya sabırr erken yatırdım diye mi 10 da yoksa dis dönemi olduğu için mi 🤦🏻♀️ zombi gibi geziyorum asla uyumak istemiyor
sinoli -Eraymoms- 6’da kalksa psikolojik olarak kendimi iyi hissedicem ama böyle daha çok sinirleniyorum
Melo29 -Eraymoms- bugün bebişlerin 4 de uyanma günü galiba azcık kapatsa gözünü uyuycam mızırdansa da duymuycam
Deletedmom_116 Bugün benimkide 4 te uyandı 3 aylık.😂 Uyanıp ellerini izliyor şapşal gibi. Sürekli ses çıkardığı için beni de uyutmuyor.
Eminegul5 -Eraymoms- offf 5. Ay bizi mahvetti dişler kasiniyor gece süreli uyanıyor zeytinyağı ile karanfil yapip dopaba koyuyorm onu sürünce uyuşuyor yavrumun dış etleri üstüne ayakta emzirmeye çalışıyorum sonra daliyor gece boyu ayaktayiz bi deneyin inş fayda eder