17 aylık geceleri emmeyi bırakmıştık son 1 haftadır saat 5 ya da 6 olunca uyuma saatine göre o da değişkenlik gösteriyor mızmızlanıyor uykusunda ve emziği ağzına takana kadar süt diye bağırıyor ve kalkıp oturup ağlamaya başlıyor emziği verirsemde çığlıklar ağlamalar asla istemiyor süt dite tutturuyor tamam diyorum emziriyorum bu sefer emerken bi açıyor gözleri bi daha uyanıyor sonra da 1 saat sallatıyor neden yapıyor bunu anlamış değilim