cennetkokuluyavrum Gecmis olsun doktorami gorunseniz acaba yuruyemediginizi yazmisiniz normal dogum mu yaptiniz
Baklavanida cennetkokuluyavrum hayır sezeryan doğum sırtım da ağrıyor 2 göğüsün arası batıyor emzirmiyorum da 2. Ayda sütüö kesildi bıraktık emmeyi
cennetkokuluyavrum Baklavanida sonucta mide yada kalp ile ilgili olabilir doktora gorunmeniz iyu olur hareket halinde agrin oluyor durudgunda kesiliyorsa rahat nefes aliuotsaniz ceryanada kalmis olabilrisiniz
Baklavanida cennetkokuluyavrum yok genel olarak ağrıyor durunca geçmiyor nefes alıp vermekle de alakalı bir şey değil etkilemiyor nefesimi
cennetkokuluyavrum Baklavanida usutmus olbilirsiniz midede olbilr belki agri devam ederse doktsra gorunun isterseniz gecmis olsun
Baklavanida cennetkokuluyavrum teşekkür ederim bi görünücem bakalım doğumda karına bastırıyorlar ya kan çıksın diye o aklıma geliyor ama göğüsümün orası çok yukarı bilmiyorum
cennetkokuluyavrum Baklavanida gorunun cunku hic bir rahatsizlik ihmale gelmiyor belkide birsey yoktur ama yinede ic rahatlasin gorundugunuzde bilgilendiriseniz sevinirim allah sifa versin 🤲
Aybarsannesi Baklavanida merhaba acaba doktora göründünüz mu aynısını bende yaşıyorum acaba borsey dediler mi
Baklavanida Aybarsannesi yok hayır muayene olmadım ama uzun süre çektim onu sebebi neydi bilmiyorum malesef