hepbahar123 Bir buçu kyaşinda olmak üzere oğlum nezle olduxgaliba iburamin verdi doktor dişte çıkartıyor ama bu gece hiç inlemekten uyuyamadı ya çok hızlı içten nefea aliyor rahat nefes alamiyor sanki kötu bir şey mi oldu doktor mu anlamadı çocuk aciline götürcem
Haffuse Burnu tiklali oldugu icin olabilir mi acaba?… Serumfizyolojik,nazal yikama dene istersen… Tikaniksa, rahatlatir, belki balgam da olabilir, zaten disle salya artisi oluyor, bi de nezleyle birlikte zorluyor olabioir… Cok gecmisler olsun🤗