Anneler bu postu bilgi vermek amaçlı açıyorum. Sabahtan beri bebeğimin ateşi vardı. Dişten diye düşündüm ateş düşürücü şurup verdim düşmedi asla, artık acı çekmesine dayanamadım hastaneye götürdüm akşam kan tahlili yapıldı, serum takıldı. Enfeksiyon sınırı 5 olması gerekirken bebeğimin ulaştığı seviye 27 olmuş doktor ciddi derecede enfeksiyon kaptığını söyledi. Ne olursa olsun mutlaka götürelim hastaneye ufacık bedenleri ağrı içinde kıvranıyor. Çok pişmanım ateşi çıktığı gibi götürmediğime. Ne olur anneler ihmal etmeyelim. Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın❤️😔🤲🏻 Bu arada iyi ki varsınız🌸