Ebruli_38 açıkçası zaman zaman hala ağrım var… Squat yapamıyorum mesela, dikişlerim ağrıyor 🥲 ama oturup kalkma olayını kırk içinde çözmüştüm 👌🏻 en azından keendi kendime kalkabilir hale gelmem ortalama 30 günü buldu 😊 aslında kalkacak durumda değildim de kaynanam geldi kalmaya, yardım isteyecegime sürünürüm moduna geçip alelacele toparlamak zorunda kaldım kendimi…