Mom001 18 aylık doktor kontrolünde hala açıktı ama ekstra bir durum olmadıkça normal , olabiliyor dedi doktoru. D vitamini devam ediyoruz. 24 aylık tekrar kontrolü var bakalım ne durumda bilmiyorum , ben baktığımda kapanmış gibi geliyor ama bilemiyorum tabi.