7 buçuk aylık hala bi emekleme gibi eylemde bulunmuyor sadece yuvarlaniyo komşunun çocuğu olsun arkadaşların çocuğu olsun 7 aylik emekliye koltuğa tutunup yürüme yolunda ilerliyo bizimkinde hiç birsey yok yuz ustu koyuyorum yuvarlaniyo tek yaptığı şey bu emeklemesi için bi öneriniz böyle olan var mi