Hareketvakti Kızlar bebeğim 4 aylık. Bugün antik kent gibi bir yere gittik. Bebek arabasını da almıştım yanıma antik kente girince ona koydum. Sonra yol çok taşlıydı bir iki dk o şekilde kardeşim sürmüş ben fotoğraf çekiyordum farketmedim ama araba sarsılıyordu ama kısa bir mesafeydi. Döndüm arkama baktım gitmişler hemen geldim yol sarsıntılıydı neden sürdün bekleseydin dedim ama bir şey olmaz falan dediler sonra kucağıma aldım dönüşte sürmedim ama şimdi içim içimi yiyor bebeğim daha çok küçük beynine bir şey olmamıştır değil mi 😞 böyle bir şey yaşayan var mı çok korkuyorum bir şey diyin nolur
Hareketvakti Hareketvakti taş çatlasın beş dk sürmüştür belki o kadar bile değil şuan zihnimi zorluyorum acaba kaç dk sürdü o şekilde diye ama tahmin edemiyorum. Çok pimpirikli bir yapım var aslında ama o an gaflete düşmüşüm hiç fark etmedim
alintugce34 Hareketvakti bırsey olmaz bindiğimiz arabalar bıle sallanıyor beşik sallanıyor kucakta gezdirirken sallanıyor
Girlpower Hareketvakti pimpiriklikte kaçıncı seviye bu😂 ne olacak beynine Allah aşkına rahat olun biraz 😊
Hareketvakti Hareketvakti onlarda saçmalama bir şey olmaz dediler ama yine de uyku uyuyamadım ya çok sarsılmış mıdır diye
Hareketvakti alintugce34 evet ama bebek arabasında sanki daha çok sarsıntı vardı taşlar takıldıkça hopluyor ya 😢
Hareketvakti SareLinaM sağolun Rabbim korusun ama çok içim kötü oldu şuan hepsi benim suçum bakamadım çocuğuma diye dert ettim 😞
Hareketvakti Girlpower belki de haklısınız ama arabası çok hafif yollarda taşlı olunca tıngır tıngır gidiyordu bilmiyorum çok takıldı kafama 😔 ayakta sallıyorum mesele ama o şekilde değildi biraz daha saraıntılıydı 😔
YaseminBS Öyle bir durumda bulantı, fışkırır tarzda kusma, baygınlık vb şeyler görülür. Saatler geçmiş ve bi sıkıntı olmadığına göre içiniz rahat edebilir :)
Hareketvakti YaseminBS azıcık kustu ama biz fotoğraf çekinmek için çok elimize aldık sanırım biraz bunaldı ama fışkırır tarza değildi çok azdı o yüzden takılmadım eve gelince taktım sonrasında bir şey olamdı iyiydi
Hareketvakti Zdln yok valla abarttığımdan değil bebek küçük olunca beyni sarsılır derler ya o yüzden korktum
Birdunyabircennetannesi Hareketvakti Aşırı pimpiriklisin bacım 😅 Bu çocuk yürüyünce düşecek kaç kez kafasını falan vuracak yani Benim oğlum o kadar kafasının üstüne düştü ki ona bişey olmadıysa bu sarsıntıya hiç olmaz🤷
[silindi] Hareketvakti sallanmasından ne olacak ki en fazla uykusu gelir uyur😂 hep sallıyoruz anne karnında bile sallanıyorlar
Hareketvakti [silindi] sallanma gibi değildi tam anlatamadım taşlı yol ya biraz araba hoplar gibi gidiyordu yani bilemedim belki de bana öyle geliyor kaygı bozukluğum da var biraz zaten
Oburiks Hareketvakti abartmayın lütfen bu kadar da böyle basit birseyde beyin zarar alıyorsa bu düşen çocukların hiçbirinde beyin olmaması lazım tövbe tövbe
Hilaalhepp Hareketvakti sen şimdiden bu kadar evham yapıyorsan ilerisi nolur kim bilir yaa çocuk büyüyecek düşecek o zaman daha çok evham yaparsın rahat olun biraz bu kadarı başka boyuta geçiyor
Hareketvakti Hilaalhepp biraz daha büyüdüğünde bıngıldağı falan kapanır ama şuan 4 aylık oluşu beni tedirgin etti 😞