Arkadaşlar bebeğim 16 aylık otokoltuğunda 15 dakkadan sonra bağırıp ağlıyor yalandan huysuzlanıyor yiyecek veriyorum malesef biraz telefon veriyorum onlardanda sıkılıyor ağlamaya devam ediyor simdi 1000km yol gitmem gerekiyor nasıl gidicem bilmiyorum nasıl alıştırabilirim fikir verir misiniz böyle bi durum yaşayanlarlar ne yapıyor😓