Efelar8 Anneler bebeğimin ateşi düşmedi hastaneye getirdim serum yapıp kan alacaklardı hemşire bana olmuyor ateşi olduğu için damarı şişti patladı dedi böyle birşeyin ateşten olması mümkün mü ? Yani ateşten damar patlar mı???
alintugce34 Efelar8 hayır hemşire alamamıştır bızımde oldu kızdım aldırmadık başka hemşire geldı pat diye buldu damarı
isimsizanne1 Efelar8 evet ateşliyken damar bulunmaz onlarda bulmak için rastgele batırır hele birde ağlıyorsa damar patlar
Efelar8 Deletedmom_68 Başka hemşire geldi açıklama yaptı insan gibi diğeri ateşten patladı dedi gitti açıklama yapsa zaten anlayışla karşılarım
Birdunyabircennetannesi Efelar8 İğneyi kırıp yapmaları gerek Çoğu hemşire bilmiyor Oğlumda kaç hemşire denedi bulamadı Bir hemşire geldi kırdı hooop bir anda uğraşmadan girdi damara
terazikadini Efelar8 damlatma yöntemiyle alsınlar söyleyin benim bebeğimin de damarı bulamıyolar ağlatıyolar 1 2 tüp ise dsmlatma yoluyla alın diyorum öyle yapıyolar
terazikadini Efelar8 damlstma dediğim damara çubuk sokup bastırarak alıyo bazıları öyle değil zaten damar patlamış kam akıyo o aksn ksnı direkt tüpe damlatsınlae
aylizinannesiii Efelar8 ateşliyken damar yolu açtırmıyorum asla çünkü bir kere denediler kolu şişti morardı iki senedir ateşi düşmesi için iğne veya soğuk kompres yapıyorlar acilde inatçı atesse kan tahlili için bekliyoruz ateş düşene kadar müşade odasında çok geçmiş olsun
Efelar8 aylizinannesiii Benim bebeğimin asla ateşi düşmedi maalesef çok zor bulundu damarı kaç kere deldiler kollarını 😔
Efelar8 Birdunyabircennetannesi maalesef çoğu bilmiyordur çok acı çekti evladım rabbim şifa versin hepsine 😔