Merhaba kızlar, bebeğim 11 aylık ve 12 günlük konuşma olarak sadece baba diyor. Alkış yapıyor, şarkı duyunca çok heyecanlanıyor elleri ayakları oynatıyor. Önceden hayır dediğimde kafasını sallardı ama şimdi onu yapmıyor ve önceden mama diyordu onu da demiyor artık. Konuşma olarak sadece baba ve çok nadir “geh” diyor
Acaba çok mu az? Biliyorum her bebeğin kendine özgü gelişimi var ama ne bilim başka bebeklerin konuşkan olduğunu gördüğümde biraz tedirgin oldum sanırım..
ve bunu nasıl geliştirebilirim? Çok konuşuyorum onunla ama maalesef benim elimde telefon düşmediği için.. o da ister istemez ekrana maruz kalıyor. Öyle çok da kalmıyor ama kalıyor yani