Bizimki de 4ay 8 günlük. Bi haftadan fazladır aynı durum var. 45dk da uyanıyor hep dikkat ettim. Uyku döngüsü 45 dk da sağlanıyormuş o bu döngüyü ilerletemediği için sanki düğmesine basılmış gibi tık diye uyanıyor😅 ben de uyuttuktan 35 dk sonra gidip yanına uzanıyorum. Emzikle uyuyor emziği düşmüşse tetikte bekliyorum minicik kıpırdanmada hemen ağzına geri koyuyorum. Ona temas ediyorum uyanınca benim yanında olduğumu bilip çok ayılmıyor biraz sonra da geri dalıyor bu da onu bi 45 dk daha götürüyor. Çoğu zaman işe yarıyor bazen yaramıyor o zaman plates topunda zıplayarak geri daldırmıya çalışıyorum 15-20 dk dalmadıysa uyutmuyorum artık o ne isterse. Ağa da o paşa da 😂😂