Kızlar selam bebeğim 1 yaş 8 günlük çok güzel tutunup kalkabiliyor 2 el ya da tek el ile dünya turu yapabiliriz ama elimi bırakıp bir türlü yürümüyor adım atmaya cesareti yok o anlamadan bırakıyorum anında kendini yere atıyor başına böyle bir şey gelen var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim ayakta tek başına max 20 saniye kadar kalabildiğini gözlemledim sıkılıp yere atıyor kendini ilgisini çeken birşey olduğunda durup izlemek yerine yere atıp emekleyip gitmek istiyor hiç öyle büyük bir düşme de yaşamadık yürürken bu konuda ne yapabilirim