bebegim 7 ayına yeni girdi. üc gün kuralına uygun olarak 6 ayın basında bal kabagı, havuc, kabak, patates, tatlı patates tattırdım alerji olmadı. ogünden beri keçi yogurdu bal kabagı ve patatesi bir damla zeytinyagı ile karıstırıp sulandırıp günde ıkı ögün olarak yediriyorum bunu gören bir yakınımın annesi iki ögün aynı sey yenmrz hem sebzeleri cok karıstırıyorsun iç organlarına zarar vereceksin diyip durdu sizce yanlıs mı yapıyorum? ben muhallebi pekmezdi o tarz seylee yedirmek istemiyorum ve mevsim sebzeleri harici yedirecek birşey bulamıyorum. et suyuna ve yumurta sarısına 8 aylık oldugunda baslanmalı demişti doktoru. sizce üc sebzeyi keci yogurduna karıştırıp vermekle aşırı yükleme mi olıyor sindirim sistemine sizler nasıl yapıyorsunuz korkuttu beni acıkcası?