Merhaba anneler, kızım 7 ay 19 günlük. Kızımın zaten mamaya arasi hiç iyi olmadı ilk 6 ay mecburen aciktikca zoraki içti. 6. Aydan beri de ek gida mama şeklinde gidiyoruz. Siz de biliyorsunuz ki ana öğün yine mama ya da anne sütü olmalı ama kızım ek gıdayla tanışınca mamadan iyice uzaklaştı. Son 2 haftadır da sadece sabahları 120 150 cc arası mama içiyor gün içinde bir daha asla iciremiyorum şiddetle reddetmeye başladı.. ac kalmasın diye de ek gida ağırlıklı beslenmeye başladık. Bu sebeple sanırım kabızlık çekiyoruz tam normale dönüyor bir gün sonra yine kabız oluyor ne yapacağımı şaşırdım deneyimli annelerin önerilerine açığım… 😩