Kızım 15 aylık zaten son zamanlarda doğru düzgün hiçbirşey yemiyo çok seçiyo hergün ne yedircem diye düşünmekten kafayı yicem. Bugün bütün gün doğru düzgün hiçbirşey yemedi kahvaltı etmedi az salatalık 3 4 patates kızartması dışında öğlende çorba da içmedi akşam yemeğinde kıymalı patates yemeği pilav vardı hiçbirini yemedi artık zorla ağzına sokucaktım denedim de ama geri çıkardı ve uyudu 11 gibi emiyo sadece ama doymaz ki şimdide sürekli uyanıp çok ağlıyor sizce açlıktan olabilir mi baya aç uyudu hiç içim rahat değil oturup ağlamak istiyorum sadece ama dişleri de çıkıyo 3 4 tane birden ondan da uyanıyo olabilir kaldırsam yemez biliyorum bu uyku sersemliğiyle napıcam böyle uyucak mı sabaha kadar aç bi şekilde 😥😥