Bebeyım 4 aylık1 aydan fazla meme reddı yasıyoruz ama pes etmedım ayakta dolanarak emzırdım uykuda emzırdım ama gecelerı sureklı uyanıyo en fazla 5 dk emıyo doymuyodur dıye bebelac gold aldım kasıkla denedım ıstemedı bıberonla verdım almadı acaba tadınımı beyenmemiş olabılırmı yoksa emdıyı için doyuyomu fıkır verırsenız sevınırım arkadaslar