Merhabalar çok yüksek ihtimalle kardeş kıskaçlığı kızınızda olan eve bir kardeş geldiğinde çocukların davranışlarında bir gerileme oluyor alt ıslatma, biberon kullanmak isteme, emzik isteme gibi bu sizin için zor bir süreç ama yapmanız gereken en önemli şey hiçbir şekilde baskılamamak. Yemek yemek istemiyorsa zorla yedirmeye çalışmayın eğer bez takılmasını istiyorsa yakın çünkü küçük bebeğinize bunları yapıyorsunuz ve o da istiyor. Bolca sevin, öpün, sarılın ama asla kızmayın çünkü şuan yaşadığı her olumsuzluğu kardeşi yüzünden zannedecek çok uzun oldu kusura bakmayın ama kızınızı elbetteki çok seviyorsunuz ama şu sıralar ona bunu çok daha fazla hissettirmelisiniz onunla inatlaşmamalısınız zaten yapması gereken davranışları mutlaka öğrenecek ve yapacaktır. Sevgiyle kalın 💜