Miray034 bi de o sağlıksız bu sağlıksız diye diye her şeyi seçen çocuğum ve hiç umursamayan annelerin tosun tombalak çocuklarının olması 😂😂 mesela bebe bisküvisine kesinlikle karşıydım ama onu yiyen çocuklar da tombik😂 meyveyle ek gıdaya başlamadım diğer sebzeleri redetmesin diye. Her türlü meyveyi seviyor. Yemek sevmiyor. Önüne hiç yemediği meyveyi koy silip süpürür ama sebze çok nadir. Şimdi çikolata da veriyorum arada. Süt dilimi de denk gelirsem alırsam. İçinden geldiği gibi büyüt, yedir derim.