Alprslanatess doğduktan 6 ay sonra normal muayene için başka bir çocuk doktoruna gitmiştim bana çocuk kardiyolojiye bı gidin diye kendi yonlendirdi. Bizim anne karnında beslendiği damar kapanmamisti. Bazı çocuklarda olurmuş 1,5 yaşına kadar kapanirmis 5 ay sonra gidicez tekrar