Gamzedagyeli Bebeğim 10 aylık dikişlerim de açılma olmadı çok şükür ama yaklaşık bir aydır kızardı. Bundan önce hafif mordu iyileşmeye başlamıştı çok az bi kısmı da mor ama çoğunluğu kırmızı bu durumu yaşayan var mı ?
Cennetagaci Gamzedagyeli Uzun süre kırmızı kalıyor normal bir durum panik yapmayın. 1,5 yıl oldu sezeryan olalı hala hafif kızarık :)
Cnslrsln Gamzedagyeli benimde öyle bir de hala göbeğim olduğu için üstü kapanıyor ve artık yaz da geliyor sıcak havada hemen pişik oluyor eczaneden iyileştiren pudra aldım her gün duş alıp hemen oraya pudra sürüyorum iyi geliyor
Alp-annesi07 Doğum yapalı 18 ay oldu benimde hala öyle keloid olmuşsun canım 2 doğum da içini alıp düzeltiyorlar kadın doğumcuya gitmiştim bana öyle söylediler merak etme arada kaşınıyor hala adet dönemlerinde ağrı oluyor
Gamzedagyeli Alp-annesi07 evet gerçekten ara sıra kaşınıyor 😦hiç farketmemiştim tüylerim çıkıyor diye kaşınıyor sanıyordum 🙈
Alp-annesi07 Tazeanneckk aynen benim ağrıyor canım sızlıyor böyle üşüttügüm zaman bile birde keloid olduğundan kaşınıyor arada contractubex diye bir krem var onu kullanıyorum izi azalsın diye sende kullanabilirsin