Brnnur Hanimefendi amacim cidden kim daha hakli yarisina girmek asla degil de sizin israrli tavriniz nedeniyle son bir aciklama yapayim. Doktoru mamayi azalt demis fakat hanimefendi 2 olcek verdiginde bebegin doydugunu ama bu durum da icine sinmedigi icin mama verme araligini uzattigini soyluyor. Ben de diyorumki 1 ya da 2 olcek kisa surede verecegine, uzamis zaman araliginda 90 mllik bir mamadan ne kadarini icip doyabilecegini test edin. Umarim ifade edebilmisimdir. Bu platform birbirimizle bilgi alisverisi yapmamiz icin var. Herkes tecrubesini paylasir, uygulayip uygulamamak kisiye kalmis. Lutfen insani bir sey yazip yazacagina pisman etmeyin.