Annevebebek34 sezeryan doğumdan 1 hafta sonrasında beyin ameliyatı oldum sebebini herşeye yorumladılar diş enfeksiyonu olabilir sivilceden olabilir amniyon sıvısından bile olabilir dediler 2 gün yoğun bakımda yatmışım ameliyattan sonra 2 gün kontrol amaçlı yattım aradan 1 ay geçti bu kez tekrar enfeksiyon oluştu 1 ay boyunca antibiyotik tedavisi için hastaneye yatırdılar çok geçmiş olsun inşallah tez vakitte sağlığına kavuşur 🙏🙏