Poyrazgizem Merhaba bebeğin yarı kırkı nasıl çıkıyor anneler bileniniz varsa yardımcı olursanız sevinirim
Gamzeren13 Poyrazgizem biz banyo yaptırmıştık abdest aldırdık yani olabildiği kadar suyuna okuyarak döktük sonra bende okunmuş suyla abdest aldım öyle canım