Merhaba anneler
İkizlerim 7 buçuk aylık ek gıdaya coktan geçtik fakat yavas yavas çatalla ezip vermem gerekiyor sanırım blendırdan geçiyorum normalde ama cok korkuyorum. Öğürdükleri veya öksürdürdükleri zaman hemen panik oluyorum ateş basıyor hemen beni. Bu durumu nasıl aşabilirim siz ne önerirsiniz deneyimlerinizi paylaşırsanız cok memnun olurum