xxrukenxx Merhabalar bebeğim çok oksuruyodu ve aile hekiminiz antibiyotik verdi.. Şuan kullanıyoruz ama antibiyotiği ne zamana kadar kullanacağımı soylemedi 🥹 Genelde kaç gün kullanılır bilginiz varmı
srnglmftn xxrukenxx 1 hafta kullandık biz 3. Aylıkken damar yolundan 4 aylıkkende oral yolla 1 hafta. Yani bildiğim kadarıyla 1 hafta
xxrukenxx srnglmftn Benim bebeğimde şimdi oral yolla aliyo.. Sesi filan düzeldi ama günde iki kez filan öksürüyor nadir olarak.. en iyisi 1 haftayı doldurayim
Deryak52 xxrukenxx zeytinyağı içir gazeteyi çatalla del zeytinyağı sür sirtina koy ilaca fazla yüklenme
aslikaya_ Merhaba benimde bebeyim 2 aylık.Öskürük ve hapşırma vardl.Ben hastaydım bebeyime geçmişdi.Antibiotik yazdı doktor 7 gün vermem lazm dedi 12 saat aralıkla