Alpffff Bebegime yavrulu tel kisilik yatak yaptırdık epey büyük rahat etsin diye. Ama biraz yüksek düşermi diye yatıramıyorum korkudan . Yanlarında koruyucu var ama ayağa kalkıp sağlanırsa düsrr . Siz kac aylık yatırmaya basladınız
delirmeceler Alpffff ikizlerimle 8 aylık olduklarından beri yer yatağında yatıyorduk 14 aylıkkende normal yatağa birlikte geçtik koruyucu bariyerlerimizde var alışmasını istiyorsanız bir süre yatağın yanına yer yatağı yapıp sizde aynı odada kalın bir süre sonra adapte olacaktır