Umena canım benim doktorum da uyanınca besle demişti ama benim çocuğumda kilo alımı bu ay yavaş olmuş o sebepten geceleri sütümü sağıp bi kaç gündür geceleri biberonla besliyorum .aklını karıştırmak gibi olmasın ama kilosu iyiyse kaldırma , kilo normal değerde seyretmiyor ise gece beslemeni tavsiye ederim