1prenses1prens_ Ne yaptıysam olmuyor su içmek istemiyor biberonla denedim kaşıkla denedim olmadı şırıngaya bile çektim ağzına döktüm ama tükürüyor nasıl su içirebilirim..??
sevvalkaya 1prenses1prens_ soğuk su vermeyi deneyin çok işe yaradığını gördüm bir de pipetli suluklar var bebekler çok seviyor genelde ondan da temin ederek deneyebilirsiniz bu arada soğuk su aşırıya kaçmadığınızda bişey yapmaz bebişe endişe etmeyin birde zaten su ihtiyacını sütünüzden karşılıyordur hala suyu dolu dolu içmesini beklemeyin yeni bişey sonuç olarak onun için sürekli teklif edin ama zorlamayın
[silindi] 1prenses1prens_ benim kızım 6. Ayından beri bardaktan içiyor biberondan asla içmedi sanırım bizden gördüğünü yapmak istiyor az az çay bardağı işe verdim şimdi 8 buçuk aylık alıştı bardaktan içmeye siz de deneyin bi
ElfAlparsln 1prenses1prens_ su içmeye başlayınca benm oğlumda içmiyodu belki emiyordu diye bilmiyorum bi çok yöntem denedim içmedi içiyodu da az ama sonra zamanla zamanla içmeye başladı ya kendisi bence suya olan ihtiyaçla alakalı olabilir
Yavuz01_ 1prenses1prens_ benim oğlumda su içmiyor babası da sevmez ona çekmiş 😔 benimde arkadaşım pipeti sulukla dene demişti henüz denemedim sende bak istersen
1prenses1prens_ Birde tek biberon kullanıyorum şu an da lansinoh marka biberondan başka biberon bile tutmuyor ek gıdaya geçtik su vermem gerekiyor ama suyu içiremedim bir önerisi olan var mı
Hazalks Benim bebeğimde hiç icmezdi doktor 1 yaşa kadar sorun yok icmesede dedi 1 yaşta baslar kendi dedi şuan 11 aylık 10.ayda içmeye başladı baya içiyor şuan elbet içer yani :)
Hazalks Mamadan da su aliyor o zaten bende biberon Philips suluk vs denedim olmadı wee babynin pipetli suluguna alıştı kendi kendine içiyor gördükçe
Aysunyx 1prenses1prens_ endişe etmeyin zamanla alışıyorlar benim bebeğim de neredeyse 1 yaşına kadar su içmedi her şeyi denedim diyebilirim. Şimdi su kuşu oldu. (pipetli suluk favorimiz)