Sevdaeliz Benimde bebeğim bir hafta sonra 5 aylık oluyor ama ben 5.5 aylıktan sonra tadımlık başlamayı düşünüyorum. Doktora sormuştum en erken 5 veya 5.5 aylık başlayabilirsin demişti. Artık onun karşısında birşey yerken vicdan azabı çekiyorum çünkü istiyor ve heyecanlanıyor beni yerken görünce , bende canı çekiyor sanıyorum halbuki ne bilsin çocuk ama analık yüreği el vermiyor 😂