Bebeğim ara ara öksürüyor ben grip olmuştum ne kadar yaklasmamaya çalışsam da emziriyorum acaba ona da mı geçti sanki balgamı var gibi öksürüyor uykusunda da öksürük tutunca uyaniyor huysuzlaniyor doktor anne sütü korur dedi 1 aylık kontrolde 14 ünde doktora gideceğiz tekrar ama o zamana kadar endişe içinde beklemek istemedim buraya yazayım dedim ne yapmalıyım yada başına gelen var mı 😥