Denizcikim Kızlar merhaba, bebeğim daha 10 günlük, kendim emziriyorum ve gün içinde 1-2 kez ek besleme veriyorum daha iyi kilo alması için, işte sorum şu ki sizin sütünüz akıyormu? Gece uyuyorum sabah uyanıyorum islak olmuş tshort ☹️
Senazz11 Denizcikim hep akıyor gece gündüz agladignda 😂😂 atletlerin hep süt oluyor göğüs Bedi takıyorum geneldd
jap Denizcikim ne güzel akacak kadar sütünüz var neden mamaya gerek duyuyorsunuz? Göğüs pedi kullanın ıslanmazsınız o zaman
Ainza Denizcikim kendiniz icin sut artirma yollari bulun. Iyi beslenme yeteri kadar sivi , su daha cok. Duzenli uyku sute cok faydali
elifcicek_07 jap ağzımdan aldınız. Niçin mama veriyorsunuz ki bir mememden süt gelmedi bir süre tek meme ile 26 günlük bebeğin maşallah çok iyi kilo aldı. Vermeyin mama yazık ne gerek var.
Evhamkisisi Denizcikim göğüsler islah olana kadar akıyor geceleri özellikle sık beslemeye çalışın bebeğinizi göğsünüzü boşaltsın ya da sağın ziyan olmasın sütünüz
yarenaslan Evet bu yuzden philips aventin kalkanlarj var onlari kullaniyorum gun icerisindede gecede sut orda birikiyor tavsiye ederim. Ama yazin gunde 3 4 kere temizlemek gerekiyo sut biriktiginden sicaktan orda bozuluyo temiz birakmak onemli. Ped falan asla cozum olmuyo cunku gene herturlu geciyo tisorte
TugceAsil Denizcikim canım benimde öyle 36 günllügz ben göğüs pedi kullanıyorum başka çözüm bulamadım oda gece yatarken kayıyor bazen yani kesin çözüm bulamadım maalesef
Birkullanici Denizcikim madem akacak sütünüz var neden mama ? Sırf kilo içinse her iki bebeğimde sadece emzirmeyle ilk iki aylarında üçer kilo aldılar . Ek olarak daha yeni doğum yapmışsınız maşallah sütünüz bol emzirin zamanla düzelşr o durum .benimde hep akardı göğüs pedi sık sık değiştirmezsem hemen taşardı .