Yaklaşık 5 ay oldu doğum yapalı büyük tuvalwtim geldiğimde wc gittiğimde çok zorlanıyorum yaparken yani zorlanmaktan kastım ozur dileyerek söylecegim makat deliğinden geçerken çok yanıyor acıyor kendimi sıkıyorum resmen sezaryanden sonra cok fena kabiz olmuştum sonra kabizlik geçince böyle oldu anlamadım yani neden niye boyle oldu nasıl düzelir bu durum